فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه گفت: ۶۰۰ زائر در قالب سه کاروان دانشجویی، دانش‌آموزی و محلات از این شهرستان عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۶۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از تربت‌حیدریه، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در آیین بدرقه کاروان محلات به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار کرد: مهم‌ترین هدف اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 وی ادامه داد: نسل‌های کنونی که آن دوران طلایی را به چشم ندیده‌اند باید بافرهنگ ایثار، شهادت و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام آشنا شده و آنها را در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی سرلوحه کار خود قرار دهند.

 راهیان نور فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده است

 یعقوبیان اردوهای راهیان نور را فرصتی برای انتقال ارزش‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: کاروان راهیان نور حقیقت زنده و منتقل‌کننده فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده انقلاب است.

 وی بیان کرد: ثبت‌نام از زائران علاقه‌مند به شرکت در راهیان نور از اول دی‌ماه امسال در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج آغاز و امسال باتوجه‌به استقبال مردم از سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اعزام کاروان‌ها در سه مرحله مجزا و در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات انجام شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه اعلام کرد: اردوی کاروان‌های راهیان نور به مدت یک هفته انجام می‌شود و در این مدت زائران اعزامی از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند (منطقه عملیاتی والفجر ۸)، طلاییه، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، چزابه، فکه، فتح‌المبین، شوش و دوکوهه بازدید خواهند کرد و در مسیر به زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در قم نیز مشرف می‌شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار